sâmbătă, 30 mai 2009

Visand la fericire...









Intodeauna m-am gandit la viata perfecta.Care este viata perfecta pentru mine?Multi bani,copii,vacante sau liniste sufleteasca?Poate cate putin din fiecare.
In visul meu as trai intr-o cabana la munte inconjurata de liniste,natura si de un prieten drag:cel mai bun prieten al omului-cainele meu.Dimineata sa fac plimbari lungi alaturi de cainele meu(de preferinta Husky),meditand in linistea naturii si contempland frumusetea infinita a padurii si a muntilor,iar dupa-amiezile sa le petrec in gradina mea de flori sau citind.Serile le-as petrece vazand cum apune soarele ,iar ziua as incheia-o in fata semineului cu o ceasca de ciocolata calda in mana.
Wow !nu as vrea sa ma trezesc din acest vis magic niciodata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu